niedziela, 5 lipca 2015

Boczki, zmora nie jednej z nas.

Nareszcie są już wakacje!! Taaak! Czekaliśmy na nie tak długo i one w końcu są!
Już nie mogę się doczekać wycieczek rowerowych, wypadów na miasto, ognisk, wylegiwania się na plaży lub jeziorem! Właśnie.... wylegiwanie się na plaży lub jeziorem, a co za tym idzie? Trzeba ubrać strój kąpielowy. Większość dziewczyn ma kompleksy i nie chętnie ubierają strój kąpielowy.
Jednym z tych kompleksów są boczki...Zmora nie jednej z nas. Są one duże, wyglądamy przez nie jak jakiś beczki i nie czujemy się z tym dobrze. Dlatego tego posta chciałam poświęcić tym znienawidzonym przez nas kobiety/dziewczyny boczkom. 
 Jeżeli masz boczki i nie możesz sobie z nimi poradzić przeczytaj to! 

Żeby zwalczyć boczki nie wystarczy ćwiczyć 2-3 razy w tygodniu, trzeba mieć też odpowiednią dietę dzięki której szybciej uda ci się ich pozbyć i dodatkowo schudniesz z całego ciała. 
Moja "dieta" polega na tym, że zaczęłam jeść zdrowo i staram się pięć razy dziennie np. chleb jasny zamieniłam na ciemny, smażone na gotowane, słodycze na owoce i warzywa, olej na oliwę z oliwek itd.
Zrobiłam rozpiskę jak jem codziennie, może się wam przyda :)
Na śniadanie przeważnie jem dwie kromki czarnego chleba z szynką, ogórkiem,sałatą, pomidorem, ogólnie z wszystkimi warzywami, które znajdę w kuchni, omlet lub jajko na twardo.
Takie śniadanie starcza mi na 2-3h, później czas na przekąskę, Przeważnie staram się jeść marchewki, ponieważ są bardzo zdrowe, ale jak nie mam do nich dostępu to jem różne owoce najczęściej jabłka i banany. Potem kolejne 2-3h i jem obiad. 
Na obiad robię sobie często kalafior, rybę z piekarnika, gotowanego kurczaka z warzywami lub chińszczyznę. Po 2-3h zjem znowu marchewkę lub jakiś owoc i na kolację jem kanapki lub robię sobie sałatkę z pomidora i cebuli. 
PS. Nie zawsze jem podwieczorek, ponieważ kolacje staram się spożyć przed 19.00, a czasami wstaję po 12 :)
A teraz ćwiczenia, które uważam za najlepsze i które dają solidne efekty. 
Powodzenia ! 






3 komentarze:

  1. Bardzo dobrze, że masz takie zdrowe nawyki, ja również zastępuje słodycze owocami, są one dużo zdrowsze i przede wszystkim pyszniejsze niż chemiczne wyroby. Myślę, że każda dziewczyna powinna trochę poćwiczyć, przynajmniej raz w tygodniu dla samego zdrowia ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ćwiczę od jakiegoś czasu z Mel B :)
    Polecam :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawa notka :)
    obserwacja za obserwacje? www.maciooszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń